sobota, 18 sierpnia 2018

Stosik 3/2018

I wreszcie okazja, żeby trochę nadrobić zaległości! Tyle dobrych mang i interesujących wydarzeń!
Aya Kanno "Requiem Króla Róż" (9) - Mówiąc ogólnie, seria wciąż trzyma poziom i buduje napięcie, przez co tym trudniej czeka się na kolejne tomy.
Yuji Iwahara "Dimension W" (12-13) - Dwunasty tom przynosi sporo nowych informacji, ważnych i zaskakujących, a tuż po tym nadchodzi czas na kolejne większe zadanie, teraz już w powiększonym składzie. Dowiadujemy się też więcej na temat wpływu nowego ogniwa na Mirę.
Kiri Wazawa "Posępny Mononokean" (8-9) - Od teraz cała trójka rządząca w zaświatach jest nam znana. W pewnym momencie jest trochę niebezpiecznie, za to w końcu coś się ruszyło z wątkiem, który już od dawna mnie ciekawił i przez który pierwsza seria anime wydawała mi się niepełna. A skoro już o tym mowa, wiecie, że został ogłoszony drugi sezon anime? :D
Kazue Kato "Ao no Exorcist" (21) - Ten tom znów przynosi pełno sensacji, tym razem bez jakichś lżejszych przerywników i mogę jedynie dodać, że jak najszybciej chciałabym zdobyć kolejny.
Natsuo Kumeta "Nasz cud" (7-12) - Udało się! Z kupowaniem jestem na bieżąco, z czytaniem już też, nadrobiłam w ekspresowym tempie i żałuję tylko, że jeszcze nie ma kolejnych. Co chwilę pojawiają się nowe, ważne informacje, przez co nie ma miejsca na nudę. Tym bardziej przykre, że teraz trzeba będzie dłużej czekać na kolejne tomy (przeniesienie na tryb trzymiesięczny). :<
Meguru Hinohara "Secret XXX" - Moja kolejna miłość jeśli chodzi o kreskę. Jest prześliczna! A to debiut autorki. Historia też całkiem przyjemna, choć z początku raczej pośpieszona. Czekam na spin-off.
Kaori Ozaki "Kłamstwa bogów" - Ostatnio już nie tak często decyduję się na tytuły z Jednotomówek Waneko, jednak tą już wcześniej miałam w planach, więc wrzuciłam do koszyka.
Nakamura Asumiko "Sora i Hara" - Już zrecenzowane.
"Harry Potter. Podróż przez historię magii" - Od dawna się na nią czaiłam. Na razie wciąż jestem w trakcie czytania, ale chyba nie do końca odpowiada temu, czego się spodziewałam.
M. Melanowicz "Historia literatury japońskiej" - Długo się zastanawiałam, czy faktycznie ją kupić, ale w końcu się zdecydowałam i... czeka na przypływ motywacji.
V. E. Schwab "Wyczarowanie światła" - Ostatnia część serii, właśnie czytam.
T. Canavan "Obietnica następcy" - I tu też ostatni tom trylogii.
I jeszcze płyta, Panic! At The Disco "Pray for the wicked". Jak zawsze świetny wybór. ^^

10 komentarzy:

  1. Ogółem to Nasz Cud chciałabym sobie zbierać, ale powiedziałam sobie, że dopóki nie zbiorę Kuroko do końca to nie kupię Cudu, no i tak to już się ciągnie przez jakiś czas...
    Akurat te tomy Posępnego i Ao no Exorcist mam jeszcze przed sobą, ale czekają już na przeczytanie ;)Na etapie "koszyka" są jednotomówki. Ale Requiem oczywiście już przeczytane. :P Dimension nie czytam w ogóle.
    "Historia literatury..." może mi się przydać na studia, także dobrze wiedzieć, że takie coś jest XD A co zaś się tyczy "Odcieni magii" to zaczęłam czytać tom 1 i chyba dziś (ewentualnie jutro) skończę i będę musiała się zakręcić koło jakiejś księgarni i kupić 2 tom. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia z Kuroko, a następnie zabieraj się za Nasz Cud. ^^
      Często bywa, że kupię mangi, a potem dłuuugo czekają na przeczytanie, ale akurat w przypadku Mononokeanu, Requiem czy (szczególnie) AnE zabieram się za nie praktycznie od razu. :D
      Mnie pierwszy tom jakoś nie zachwycił, czegoś mi w nim zabrakło, za to już kolejny był o wiele bardziej satysfakcjonujący. Z trzecim coś wolno mi idzie, chociaż też jest naprawdę ciekawie. Może to jakieś wakacyjne rozleniwienie...

      Usuń
  2. Fajnie że komuś jeszcze "Nasz cud" się podoba. Możemy razem rozpaczać nad trybem trzymiesiecznym :'( I jeszcze po takim zakończeniu 12 tomu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos, tylko pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę Trudi Canavan, dobry wybór. :> (Chyba jedyna autorka fantasy, która faktycznie potrafi mnie wciągnąć, bo nie przepadam za tym gatunkiem.)
    Chciałabym zbierać Nasz cud, ale póki co muszę skupić się na ponadrabianiu innych moich serii, bo jestem w lesie. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię fantastykę, ale do jej książek mam jakieś szczególne upodobanie. :3
      Wcześniej też dość długo miałam inne priorytety, więc całkowicie rozumiem. :<

      Usuń
  5. Ja zbieram Nasz Cud kiiedy się da, ale jakoś nie mogę się kompletnie zabrać za czytanie... Ostatnio udało mi się sięgnąc po 1 tom, ale bohaterowie za bardzo mi się mieszali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba główny problem w tej serii. :<
      Wydaje mi się, że z tego powodu przynajmniej kilka pierwszych tomów dobrze jest przeczytać bez większych przerw, żeby trochę nabrać wprawy w rozróżnianiu bohaterów. ^^'' Z czasem robi się jakoś łatwiej.

      Usuń

będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, dobrze wiedzieć, że są osoby które tu zaglądają ;)

i bez spamu, proszę :)